Ditten och datten...

Ja, de där cupcakesen som jag skrev om i förra inlägget är slut för längesedan, kanske dags att uppdatera lite igen då??!!

Vi har hunnit med en hel del sedan sist. Är nog därför det inte har blivit några blogginlägg... =) Vi har bland annat varit på föräldra/barn-grupp. Det är roligt varje gång men jag måste säga att det börjar kännas lite tjatigt med de "ämnena" som det är meningen att vi ska diskutera kring varje gång, det tenderar att bli samma saker varje gång. "Nej, vi använder inte tvn som barnvakt", "ja, det finns saker i hemmet som kan användas som leksaker, man måste inte köpa allt", "vagnen bör vara riktad så att barnet ser den som kör under åkturen"... Men som sagt, tycker ändå att de här träffarna är roliga då man får träffa andra barn och föräldrar.

Vi har även varit på fika/kalas hos min kära vän
Ki! =) Nästan alla i kompisgänget var samlade och det är alltid lika roligt att träffa alla!

På lördagkvällen var vi bortbjudna på mat! Grillat och det var supergott! Vi hade packat med pyjamas till Tyra och tänkte att hon kunde väl somna i vagnen när det var dags för sovning, brukar aldrig vara några problem att somna däri. Tyra var som ett ljus hela middagen och kvällen. När hon började bli trött och jag försökte lägga henne blev det dock en helt annan visa! Jättearg för att hon fick lov att ligga i vagnen! Tog då upp henne och då var hon superglad igen och höll låda och snackade som aldrig förr! Sedan när vi märkte att hon blev ännu tröttare försökte jag lägga henne igen men samma visa som förra gången... Tog upp henne och hur glad som helst! Verkade som att hon bara ville vara med trots att hon var så trött att hon nästan tittade i kors! Packade in oss i bilen och när jag lade henne i sängen hemma somnade hon direkt när hon lade huvudet på kudden! Hon ville nog ha sin säng!

Oj, hjälp! Måste avbryta min lilla dokumentation med att reflektera över regnet som bokstavligen ÖSER ner just nu! Hagel verkar det också vara... Hoppas att det rykte som jag hört om sol och 25 grader varmt till helgen stämmer, vore inte helt fel! Är trött på den här kylan nu!

Ok, tillbaka till uppdateringen... Hm, vet inte riktigt vad mer jag ska berätta! Haha! Gårdagen kan ni läsa lite om här. Just det, kan nämna att jag fick mitt examensbevis i veckan! Det kändes ganska bra att titt på det och förstå att jag faktiskt är klar med min utbildning nu!

Orkar inte ladda in några bilder nu, de får komma lite senare...

Lite rörigt inlägg men så kan det bli! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback