En trevlig dag!

Glömde en massa saker som jag tänkte ta med i förra inlägget. Bland annat tänkte jag tacka för era kommentarer. Får göra det nu istället: Tack! Sen tänkte jag skriva något om att Tyra har fyllt fyra månader! Och kanske något om resten som vi pysslat med förra veckan. Men hoppar det och går över till mer dagsaktuella händelser! =)

Igår (ok, inte dagsaktuellt kanske, men nästan!) var det riktigt dåligt väder. Tråkigt, visst! Men samtidigt lite bra för jag fick massor gjort hemma! Städade, tvättade, putsade och fejjade! =) Det gjorde att jag med gott samvete kunde lämna allt vad hushållsarbete heter idag och istället ägna mig åt nöjsamheter! Tog en promenad till Ki och våldsgästade henne och Wilma! Sedan följde fika, snack, promenad, snack, onyttig god lunch och lite mera snack. Och lite mera promenad. Härligt! 

När vi bröt upp var det dags för mig att bege mig till stallet. Även Tyra och hennes mormor följde med! Hade ett lyckat pass med Silvia, tog in hästarna från hagen och åkte sen hem igen. 

En trevlig dag!

Har även hunnit med att knäppa lite kort på Tyris idag. Här är resultatet:

 




Vilken underbar unge vi har! Helt fantastisk! <3


Kommentarer
Postat av: Marit

Hon är verkligen jättefin och hästar på tröjan! Härligt! Kram

Postat av: Emma

Hihi, sötisen! :)

2010-05-12 @ 21:33:33
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback