Maja, min Maja...

Igår var Tyra vaken ovanligt mycket för att vara henne. Det tar hon tydligen igen idag. Tycker att hon bara sover och sover... Men hon hade en liten lucka när vi var på fiket. Då satt hon och var med hela tiden. Vi var ett ganska stort gäng med både vuxna och barn så hon hade många att titta på.  Det var även många som tittade på henne! Barn drar verkligen blickarna till sig men det är ju iofs inte så konstigt... =)

Efter den trevliga fikastunden blev det en promenad: 3 par, 3 barnvagnar. Har så underbara vänner, blev en hel del skratt på den där promenaden!

Det har även blivit lite gråt idag. På förmiddagen satt jag och Kristofer ute i solen när Tyra sov. Vi satt och pratade om våran katt Maja som tragiskt nog blev påkörd för några år sedan. Jag saknar henne! Hon hade varit så underbar med Tyra, det är jag säker på! Maja var "min" katt och hon var otroligt snäll och go! 


Maja i bakgrunden och så Zlatan. Maja var Zlatans mamma.


Maja fick sällan en lugn stund med Zlatan i huset! Nu bråkar han för fullt med mormor Telma istället!


Alla tre...


Hon gillade inte när vi skulle åka bort. Det visade hon tydligt!


Saknar dig Majsis!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja usch, fina Maja... Förstår att ni saknar henne... :,(



Hoppas att allt är bra annars! :)



Kram på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback