Makeover...

Idag har jag varit till frisören. Vad härligt det var att bara sätta sig ner och bli ompysslad i några timmar! Det är väldigt sällan nuförtiden som jag har sådan tid, egentid! Har färgat och gjort både lite mörka och ljusa slingor samt klippt till håret lite. Fick även en genomgång med vågtången så nu liknar mitt hår så det var tänkt att se ut efter permanenten som jag gjorde vid ett tidigare tillfälle. Den blev ganska misslyckad då håret inte blev det minsta lockigt... Synd bara att lockarna jag har nu kommer att försvinna vid nästa tvätt... Men jag blev nöjd idag, håret känns alltid lite fräschare med ny färg i! Jag fortsatte på inslaget tema nu på kvällen då jag målade naglarna! Denna vara har det inte heller blivit så mycket av sen Tyra kom till världen! Nu är jag liiite fräschare i alla fall! =) 

Förutom mina små egostunder har jag inte gjort så mycket idag. Dagen har faktiskt gått ganska långsamt! Inte ofta det känns så! Åkte en sväng till stallet bara för att ha något att göra! Har även skrivit ut recept på cupcakes. Ska inhandla det som behövs i morgon så har jag förebyggt nästa tillfälle som jag går sysslolös! =) (Ja, helt sysslolös har jag såklart inte varit idag, självklart har jag tagit hand om Tyra också)

Nej, nu lockar sängen!!


Här syns lite av håret...


Kristofer tog fram kameran bara för att han tyckte att Tyra såg så rolig/söt ut när hon satt i mitt knä. Hon kikade runt på allt med den blicken och minen som hon har på bilden! Haha, kan förstå att han ville fånga det på bild!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vill bara skriva att jag tycker så mycket om att läsa om er... STOR kram

2010-05-09 @ 20:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback