Stundande bröllop!

Det är en sak som jag har sett fram emot länge. Det är ett bröllop som vi ska gå på i Stockholm. Nu är det mindre än två veckor kvar till bröllopet och vi har börjat prova ut kläder inför det. Det känns lite konstigt att det redan är dags, det är liksom något som har legat så långt fram i tiden. Jag vet att vi pratade om det när Tyra bara var några veckor och då satt vi och räknade, ja hon skulle var över fyra månader när det var dags. Vad fort dessa månader har gått!!

Gällande klädprovningen så har Tyra fått en otroligt fin klänning i present som jag tänkte att hon skulle ha. Jag hoppas bara att hon inte hinner växa ur den för den satt perfekt nu och den var inte så töjbar. Men med så få dagar kvar tycker jag att det borde gå bra. Ser även fram emot att klä upp mig lite igen. Det var ett tag sen nu. Har inte direkt varit på något festligt sen Tyra kom och innan hade jag tjockmage och kände mig som ett klot i allt! Haha! Nu är jag nästan tillbaka på min ursprungsvikt, har några få extrakilon kvar (fick lov att springa upp och väga mig sist vi var på BVC). Även om exempelvis magen är lite slappare än tidigare så kan jag i vilket fall ha alla mina gamla kläder! Skönt! Inför bröllopshelgen har vi även bokat hotell som vi ska bo på tillsammans med resten av vännerna som åker ifrån Orsa/Mora. Längtar! =)

Nu är det ju en helg kvar innan bröllopet och inte vilken helg som helst, det är långhelg! Den startar vi idag med grillning hos vänner. Får se om Tyra känner för att sova borta ikväll då... På fredag är det babysim, kul! Sen vet jag inte om vi har så mycket planerat mer än att ta det lugnt och bara mysa och äta gott!

Apropå att äta gott. Igår bjöd Kristofer mig på något himelskt gott! Det var rostas med chevrésås och klyftor till det. Nice! 
 



Ha en bra helg nu! =)


Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Ja, vi börjar väl bli vuxna nu. ;) Ska bli jätte kul med bröllopet, längat jag också.



Kram kram



Postat av: Sara

jag längtar oxå till bröllopet. Det ska bli såå kul!

Kram

2010-05-14 @ 13:24:28
URL: http://stickis.blogg.se/
Postat av: Jennie <3

Gud va roligt med bröllop =)!!



Sv:Håller med dig,tycker oxå det är fascinerande....helt otroligt är det! Att allt bara kan klaffa så där liksom =)



Skönt att kunna komma i sina vanliga kläder igen...hoppas jag oxå kommer göra det ganska snabbt =D



Kramisar <3

2010-05-16 @ 20:38:16
URL: http://jennieleee.blogg.se/
Postat av: MondayGirl

Eh fattar du, där är på lördag, PÅ LÖRDAG?!

Jag har inte fattat det än, det känns som en vanlig arbetsvecka fast ändå en väldigt konstig sådan. Det känns att det är något speciellt, men jag har inte fattat att det är nu det gäller liksom. Att på lördag sa vi gifta oss! Jag tror inte att jag kommer fatta det förrän på lördag och då kommer jag nog vara riktigt nervös!

Ska bli väldigt roligt i alla fall! Roligt att träffa er alla, att ha en stor fest och att få gifta mig med den som gör mig lyckligast av alla i hela världen!

Iiiiiiiiiihhhhh!!!

KRAM

2010-05-17 @ 20:56:57
URL: http://mondaygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback