Bättre...

Vilken tur, nu verkar mina "skitdagar" vara över. Tack för det! Kanske är det tack vare solen och det varma vädret. I vilket fall hjälper det nog till! Min älsklingsTyra gör även hon sitt bästa, hon är så underbart go! Känns som att det händer massor nu och att hon lär sig något nytt varje dag! Vi har exempelvis börjat lite med smakportioner. En del går i, resten åker ut. Men bara det att smaka och känna på något annat i munnen är nog en upplevelse för henne! I går kom jag även ut på gården där Tyra och hennes faster Linda var. Hörde höga skratt nerifrån vagnen, faster var tydligen superrolig! Härligt!

Finns egentligen inte så mycket att klaga på när man har en underbar pojkvän/sambo, en underbar dotter och underbara vänner! Ser även fram emot helgen och bröllopet!!

Idag blir det lite fix med klänningen jag ska ha i helgen. Måste göras om så att den går att amma i... Min pappa/Tyras morfar är även här och hälsar på och har lovat att bjuda ut oss på lunch! Härlig dag!




Kommentarer
Postat av: MondayGirl

Sv:

Jag ska försöka att inte krypa ur skinnet :)

Ring om det skulle vara något, om ni inte hittar eller undrar något.

Ses på lördag! :)

KRAM

Postat av: Emma

Skönt att det känns bättre igen! :)



Kram kram

2010-05-18 @ 19:49:51
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback