Helgens bröllop och en ny vecka...

Har haft en riktigt trevlig helg i Stockholm och på bröllopet! På något mirakulöst sätt blev jag riktigt pigg till bröllopet (efter två dagar heeelt däckad) så jag pallade med nästan hela bröllopsfesten.

Min kamera är urdålig så det blev inte så många bra kort tyvärr. Men här är några få:



Jag och Tyra i kyrkan.

Pappa Kristofer och Tyra

Det vackra brudparet!

Brudparet och bröllopstårtan! (och fotografen...) =)

Måste säga att hela bröllopet, inklusive cermonin, var väldigt vackert, väldigt generöst och otroligt bra arrangerat! En väldigt rolig grej som kom upp på bröllopsfesten var även en liten överraskning till brudparet. Om ni ser på Vakna med the Voice (går på femman på vardagsmornarna) så såg ni i fredags en så kallad "rapattack". Den var riktad till detta brudpar! Hur coolt som helst! (Ni kan se själva "rapattacken" på klippet nedanför. Men det var även en hel del snack om brudparet med i livesändningen.)


På söndagen blev det en god hotellfrukost innan det var dags att bege sig hemåt. Som sagt, en mycket trevlig helg! Måste även berömma min lilla Tyris som jag tyckte skötte sig strålande hela helgen!

Den här veckan är det ganska fullt upp. En hel del stallarbete och en del Tyragrejer står på schemat. Sedan har jag även andra trevligheter på G. Ska exempelvis på bio på torsdag, SATC 2! Nice!

Sedan tänkte jag redan nu pinga för att de som vill fira min 30-årsdag kommer att vara välkomna hem till mig fredag 18 juni. Jag kommer att meddela närmare när och hur för i dagsläget har jag inte bestämt hur det blir. Idag fick jag ett samtal om att jag var bokad på lördagen, det är därför jag i vilket fall vet att "firandet" blir på fredagen. Samtalet lät väldigt hemlighetsfullt, spännande! =)

När jag ändå håller på och "pingar" kan jag även säga att den som vill gärna får komma hem till mig och Tyra på lördag och kolla på Eurovision Song Contest och snacka lite skit! =) Hör av er om ni känner för det!

Ha en trevlig vecka på er nu!

Kommentarer
Postat av: Emma Billebo

Så himla gulligt kort på lilla Tyra så morsar mot kameran i kyrkan!

Kul att se lite bilder från bröllopet. Va snygg hon var, Pernilla!



Kram!

2010-05-25 @ 14:34:45
Postat av: Jennie <3

Tack för tipsen Jessica,jättebra =)!!

Fina kort på både er och brudparet!

Kramar!

Postat av: Sara

Wilma tackar så mycket! :)



jag kan nog inte komma på ditt 30årskalas... Skittråkigt.... Vi ska nog åka på semester då!! :(



Spännande med det där samtalet!



Tyvärr kan jag nog inte kommma på lördag heller... Usch va jag känner mig tråkig nu... :(



Kram kram

2010-05-27 @ 19:58:36
URL: http://stickis.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilket spännande telefonsamtal. :) Men huuh... Jag jobbar ju på fredagen... :/ Kanske kan tidigare iofs... Ska kolla upp det!



Kram

2010-05-28 @ 09:29:04
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: MondayGirl

Hej!

Jag kommer inte kunna komma när du fyller 30 :(

Helgen efter (midsommarhelgen) kommer jag upp och jag hoppas att vi kan ses då istället!

KRAM

2010-06-01 @ 09:54:56
URL: http://mondaygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback