Människan?

Ibland är jag väldigt ego. Ibland tänker jag bara på andra. Ibland är jag snygg, ibland ful. Ibland fattar jag ingenting och alla andra är smartare än mig. Ibland har jag huvudet på skaft och kan tänka till. Ibland är jag nöjd med allt! Ibland vill jag bara ha mer... Ibland är jag jävligt kall, ibland rinner tårarna. Ibland är jag den roliga, ibland är jag disträ och tråkig. Ibland är jag en väldigt bra lyssnare, ibland hör jag ingenting. Ibland är jag rik! Ibland är jag fattig... Ibland gör jag bra val, ibland gör jag dåliga. Ibland är jag lycklig. Ibland är jag ledsen. Ibland är jag lugn som en filbunke men ibland är jag orolig och ångestfylld. Ibland håller jag allt inom mig, ibland kommer ett utbrott! Ibland är jag frisk, ibland är jag sjuk. Ibland förstår jag precis, ibland fattar jag ingenting. Ibland är jag väldigt flummig. Nej det fanns ingen motpart till den... 

Är alla så? Är någon så? Jag är så...

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tror nog att dom flesta människor är lite så... Man har olika dagar där humör, omgivning, sällskap osv spelar in för hur man är just för den stunden... Så är det för mig iaf. :)



Kram



Postat av: iana

Räcker upp en hand!

Förresten, tid för lunch någon dag? Är ledig måndag och tisdag :)

Kram

2010-11-21 @ 21:41:11
URL: http://illiyena.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback