Städning och paaarty!

Har precis satt mig ner här vid datorn för en liten minipaus. Kristofer och Tyra gick iväg för en stund sedan så jag har passat på att städa hela huset! Eller nja, hela huset var väl att ta i, jag har inte städat på kontoret som är våran granne... Hur som helst så är jag inte klar än, dammsugning kvar. Men behövde en liten paus som sagt.

Ikväll är det fest. Två veckor lyckades jag hålla mig. Ser fram emot kvällen! Fotbollsavslutning med middag är det som gäller och sedan lär vi väl dra vidare. Tyra ska sova hos framor och farfar, hoppas att det går bra. Vi kommer dock att åka dit vi med lite senare så vi är där när hon vaknar.

Ha en härlig lördag nu så lovar jag att uppdatera om min status i morgon! ; )

Bjuder på en härlig låt. Kan inte fatta att Linnea hängde löst igår efter hennes uppträdande i Idol med just denna låt. Hon är ju brilliant! Här är originalversionen:


Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Tack! :) Det är verkligen kul att ha en iphone, fast fejjan är ju lite beroendeframkallande mäker jag. ;)



Kan inte heller förstå att hon hängde löst. Tycker att Andreas skulle ha åkt ut. Är trött på hans brat stil... :/ Nästa helg ska idolerna uppträda i Marieberg Galleria här i Örebro. Ska bli kul att få se dom live! :) Hoppas det blir ett trevligt party! :)



Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback