I´m alive!

Lovade i förra inlägget att jag skulle uppdatera er om dagens status och jag måste säga ganska bra faktiskt! Visst har jag varit lite småtrött och seg idag men tycker ändå att jag klarat dagen bra! Den började givetvis otroligt bra då jag klampade uppför källartrappen i min kära sambos föräldrahem och möttes av en väldigt glad Tyra! Mammig blev hon dock inte så jag antar att hon inte saknat mig alltför mycket igår. Allt hade då gått väldigt bra, hon är så duktig våran tjej, hon blev överöst av beröm från farmor! Vi blev kvar i Färnäs närapå hela dagen idag och det märks verkligen att Tyra trivs där. Det gör förresten jag också!

Behöver kanske inte redovisa gårdagen i detalj men jag kan säga att jag hade skitkul!! Mötte upp "morsorpåstanligan" på Strand och jäklar vad vi garvade! Vi går alla på sång med våra barn och jag kan säga att jag vet inte riktigt hur jag ska kunna hålla mig från skratt vid nästa sångtillfälle... 

Nog om det. Snart är det då ny vecka igen. En mycket bra sådan tror jag att det kommer att bli! Ska hälsa på mamma, gå på sång och sim och sedan kommer veckan avslutas i Vemdalen, härligt! Kommer säkert hinna med lite annat smått och gott också. Förresten, måste återgå till detta med sim, vill bara berätta att Tyra verkligen älskar babysimmet! Blir så stolt varje gång vi är där, tycker att hon är så duktig! Tyvärr har hon börjat tycka att omklädningsrummet och då särskilt duscharna är lite otäcka men antar att det är något som går över... Men poolen bara älskar hon! 

Nej, nu blir det snart att krypa ner i sängen så att jag är utvilad och på hugget när den nya veckan startar!

 
En "gammal" bild på den bästa i världen. Helt otroligt hur mycket man kan älska sitt barn, totalt gränslös kärlek!!!
<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul att det blev en lyckad kväll! Låter som du har en trevlig vecka framför dig- härligt! :)



Kram

Postat av: Emma

Svar: Tack! :)

Okej, hoppas den vita klänningen passar då.



Kram kram

2010-11-17 @ 13:18:36
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Are you really alive? :)

Kram

2010-11-18 @ 14:55:07
URL: http://mondaygirl.com
Postat av: Therese

Söta lilla Tyra :)



Kul när de händer lite:)

Kram

2010-11-18 @ 19:11:29
URL: http://tessie80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback