Dålig karaktär...

Jag är sååå dålig!! Idag var det tänkt att jag skulle rida en häst. En sådan sort som gör jag verkligen känner mig tränad efter att jag ridit. Det blev tyvärr inställt och då bestämde jag mig för att jag skulle ut och springa istället. Men vad tror ni att jag gör? Jag går till Kaffestugan med Kristofer och Tyra, visserligen väldigt mysigt att gå dit med familjen speciellt lite senare på dagen när det lugnat ner sig där, men jag köper en bakelse. Väldigt god men ack så onyttig... Sen när vi går in på Ica för att köpa några få grejer tar jag med en chipspåse. Gaaa, blir galen på mig själv!

Nu ska jag sätta mig i soffan och äta mina chips och skämmas (för jag klarar inte av att låta bli att äta chipsen när de väl finns hemma, tyvärr). Sen ska jag ta nya tag i morgon DÅ blir det i alla fall ett pass i Hemus. Någon som vill följa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback