Flummig, inget annat!

Jag kan fortsätta på det tidigare mobilblogginlägget genom att säga att det blev en kort stund där på bänken. Blåste iskallt! Brr... När jag promenerade hemåt mötte jag en äldre person som jag knappt känner som stannade och undrade om jag var sur på honom?? What!! Helt allvarligt trodde han att jag var arg på honom för att jag inte hade hälsat ett par gånger när jag mött honom. För att ni ska veta att jag inte är sur om jag inte hälsar någongång så kan jag berätta att ibland är jag väldigt flummig. Ibland går jag och pratar i telefonen och ibland är jag helt enkelt i min egna lilla värld. Då kanske jag inte ser den jag möter! That´s it! Haha, NU är jag nog lite sur på honom. Framförallt då Tyra blev väckt... Annars är jag väldigt sällan sur på människor...

Nu längtar jag tills Tyra blir frisk! Det var en segdragen förskylning det här! Har ställt in flera dejter denna vecka då jag inte har velat smitta ner min omgivning... Nu längtar jag bara efter att få vara lite social igen!! Trots att Tyra fortfarande är snorig så är hon i vilket fall piggare. Kanske att det blir en liten lunchdejt i morgon, hoppas!

Ååå, nu kom mamma in här med fikabröd, ska gå och vara social och sätta på kaffe!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback