Tragiskt. Orättvist. Fruktansvärt...

Usch vilka hemska nyheter jag fick igår... Hade precis satt mig i soffan för att kolla på Idol när telefonen ringde. Fick beskedet att en barndomsvän hade kört ihjäl sig. Denna vän har jag inte haft så mycket kontakt med de senaste åren, mer än lite snack på fejjan. Men jag träffade honom i somras när jag var ute på Yran och det var ett kärt återseende!! Så kul att ses igen efter alla år! Han sa samma sak...

Med ett sådant besked väller plötsligt alla minnen fram. Det är många år som vi kände varandra, vi gick i samma klass från lekis till 6:an, och han var även min första "pojkvän"! Hehe, våran fröken i skolan då gjorde en stor sak av det och tror att hon allt blev lite besviken när det "tog slut". Vi har även träffats några gånger efter skoltiden, alltid samma glada, goa kille! Fast när vi var riktigt små var nog vi tjejer lite rädda för honom när vi gick till skolbussen, hände både en och flera gånger att man blev "mulad" när det var vinter och snö ute, haha!

Vissa personer som passerar i ens liv lämnar ett lite större avtryck än andra. Han var en sådan person...

Vila i frid...

Kommentarer
Postat av: Emma

Nämen fy, nu börjar jag gråta ju... :'(

Han var ju en sådan go' kille, SÅ orättvist!!!



R.I.P

Postat av: Emma

Svar: Det är lugnt... Men jag blev helt chockad när jag gick in på din blogg igår, fy så orättvist... Vi får försöka minnas honom som den där busiga killen som vi försökte springa ifrån när vi på väg till bussen & blev mulad både en & två gånger, eller for in i Erssons granbuskar- haha!

Det är som du skriver, man kommer att minnas honom, då han verkligen var en sådan person som lämnade ett alldeles särskilt avtryck efter sig här på jorden...



Kram

2010-09-09 @ 19:01:33
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: iana

Ja, fy sjutton när man förstod vem det handlade om!

Den killen har verkligen satt avtryck på ett bra sätt, det vänliga leendet glömmer man aldrig.

Himlen får en riktigt riktigt strålande fin stjärna nu...

:(

2010-09-09 @ 23:16:55
URL: http://illiyena.wordpress.com
Postat av: Emma

Svar: Tack, jag hoppas verkligen att det ordnar sig. :) Kommer nog hem till Orsa några dagar i oktober. Då hälsar jag gärna på! :)



Kram kram

2010-09-11 @ 19:20:15
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback