Lite fredagsbloggning...

Här sitter jag i min ensamhet... Inget bra på tv... Buhu.. Nej då, det är inte så illa! Har ätit gott och zappat mellan Idol och slutdebatten (vilken även pågått efter Idol). Apropå slutdebatten kan jag bara säga att det jag har sett bara har bara stärkt mitt beslut att rösta rött!!  

Idag har jag och Tyra haft en heldag med mamma/mormor. Strax efter lunch åkte vi till stallet där jag red och mamma och Tyra tittade på. Tyra var inte supernöjd men heller inte väldigt missnöjd. Väldigt glad var hon dock när hon fick hälsa på katten, hönorna, hästen samt när mamman vinkade ifrån hästryggen! Efter stallet, mellis och dusch begav vi oss ner på "stan" för att handla hem lunch (middag). Trots att både jag och mamma var väldigt hungriga blev det ändå några stopp i några affärer, just can´t help ourselfes... Den enda shoppingen blev såklart till Tyra!

Sen vi kom hem och fram tills Tyra somnade har hon varit i sin absoluta toppform! Vad vi har skrattat åt henne! Hon har snackat, härjat och tokat sig som bara den! Hon är verkligen helt underbar!!

Nej, nu ska jag zappa runt och se om det kanske börjar någon bra film någonstans!

Trevlig helg på er!


Favoritbild i repris! Tyra 3 månader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback