Trött men det börjar ta sig!

Shit, vad trött jag känner mig. Tyra har vaknat tidigt de senaste veckorna men hon brukar somna om så det känns ganska lugnt ändå. Dock inte idag, därav tröttheten. Att jag blivit duktigare på att lägga mig i tid hjälper inte riktigt. Jag är betydligt mer utvilad om jag lägger mig kl. 12 och vaknar kl. 8 än om jag lägger mig kl. 22 och vaknar kl. 6. Lika många timmars sömn men olika pigghet, konstigt... Idag kan jag dock skylla lite på katterna också som började härja tidigt, kanske att det även var dem som Tyra till slut vaknade av.

Börjar i vilket fall att piggna till, lagom till kl. 12 kanske jag är människa igen, ska hinka i mig lite kaffe... Solen skiner ute så jag bara måste ut och gå lite. Ska försöka att komma igång lagom till Tyras sovning, tänkte gå till Noret och skomakaren för att lämna in lite grejer, kanske stannar till efter vägen hos bekanta också om de är hemma!  

Längtar som en tok till morgondagen! Då är det spa som gäller, lååång behandling inkluderat! Ska bli så skönt!!!

Tills dess ska jag ladda med solenergi!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ibland undrar jag om det är psykiskt att man är tröttare när man går upp tidigare på morgonen, trots att man egentligen har sovit lika många timmar... Bara för att det känns sååå tiiidigt liksom.

Synd att det inte blev ngn behandling på spa't men hoppas ni har haft det mysigt ändå. :)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback