Julbilder!

Här kommer några av de utlovade bilderna! Börjar med julafton...


Första julklappen fick Tyra på julaftons morgon...


... den innehöll en bondgård och en traktor...


... som Tyra började leka med på en gång! Jättekul att den kan låta på typ 700 olika sätt! Verkligen! ; )


Hm, får inte bilden åt rätt håll men hur som helst... Dagen till ära hade jag röda läppar. Brukar aldrig ha färg på läpparna annars...


... men de var väldans pussvänliga! (Om man bortser från att de färgade av sig...)


En fining som var med på julafton: Alice!


En annan var Linus!


Såklart var mina älsklingar också med!!!


Stärnan (!) i toppen på granen. =)


När det är julafton får man sitta och äta hur man vill! (Man får även bada i kattens vattenskål om man känner för det...)


Jultomten kom också! Jag började först att hjälpa Tyra med att hämta paketen...


... men det behövde jag ju inte, Tyra kunde själv! (Kristofer som står i bakgrunden lovar och svär att han inte gjorde det med flit...)


Resten av julklappsutdelningen satt Tyra parkerad vid tomtens stövlar. Snörena var poppis!


Tomten såg lite konstig ut men han var också poppis! Tyra tyckte även att hans skägg var väldigt gosigt...


Resten av kvällen ägnade vi åt att öppna paket! Nej då, det gjorde vi inte men en liten stund tog det allt!

Så, nu var det slut med bilder från julafton! Ber om ursäkt för att jag inte lyckades vända bilderna åt rätt håll, ni får väl vrida på huvudet. =)

Bilder från nyårsafton och Tyras kalas kommer dyka upp framöver!

Kommentarer
Postat av: vicky

Nu känner jag igen Kristoffer! Trodde han hade blivit gubbe!!

2011-01-12 @ 18:06:35
Postat av: Sara

Fina bilder :)

Postat av: Emma

Fina bilder! :)

2011-01-14 @ 17:36:36
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack va snällt! Jag kanske säger till, har lånat några av Elmer, ska testa dem först :)

Kram

2011-01-17 @ 13:17:16
URL: http://stickis.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Söt hon är! :)

2011-01-17 @ 14:34:07
URL: http://mondaygirl.com
Postat av: Ki

Dags för en uppdatering nu kankse? ;)

2011-01-19 @ 12:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback