Min dag!

Tyra sover gott i sin säng. Kristofer har åkt iväg för att kolla på fotboll. Jag har hällt upp ett glas rött, blandat dipp och hällt upp en skål med chips. Ljusen på bordet är tända. Härligt om jag får säga det själv! Det är bra med egentid ibland! Det enda som kanske hade gjort det hela lite bättre hade varit om det varit städat här hemma. Just nu ser det ut som ett bombnedslag. Men i morgon ska jag ta tag i den biten, i morgon...

Har haft en bra dag idag. Först barnsång, fika och trevligt snack med härliga mammor samtidigt som Tyra fick leka med kompisarna. Under Tyras sovstund passade jag på att läsa - "Paganinikontraktet" är boken som blir läst för tillfället. Har även hunnit med en handling på Maxi och en promenad med Ki. Som sagt, en bra dag!

Nyss kollade jag på Sveriges Mästerkock, bra program det där! Nu ska jag återgå till min bok!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback