Tillbaka på den rätta sidan!

Nu mina trogna läsare! Uppdateringsdags på bloggen!! =)

Efter ett tråkigt slut på förra veckan med först sjuk Tyra och sedan sjuk jag så är vi båda nu tillbaka i form igen! Känns så skönt!

Idag var det dags att få in aktiviteter på schemat igen så efter en snabbstädning på morgonen blev det sedan en härlig lunchpromenad i vintersolen tillsammans med Sofie och Villem. Gick förbi nya huset och jag längtar tills vi är på plats där! Vissa saker kommer vi säkert att sakna med våran nuvarande bostad men andra saker kommer vi definitivt inte sakna! Kan ju nämna en sak som jag tycker är väldigt småaktig. Idag fick vi ett brev med hyreshöjning. Vi har lägenheten till sista mars och ingen kommer att flytta in här efter oss då våran hyresvärd ska renovera. De två sista månaderna kommer vi alltså ha högre hyra. Är inte det lite löjligt? Det tycker jag iallafall... Tillbaka till roligare saker, min dag! Efter den uppfriskande promenaden fick barnen leka medan vi mammor fikade och snackade. Mycket trevligt!

Har även hunnit med ett genrep i sadeln, på lördag ska jag vara med på dressyrträning! Det ska bli så roligt! Dagens pass var lite blandat kan man väl säga, uppdaterar mer om det på hästbloggen senare!

Nyss tittade jag på Sveriges Mästerkock. Eftersom Sofia är med måste jag ju bara kolla!! Tyvärr var hon med väldigt kort tid, hoppas att det blir mer nästa gång! Men kul att man i vilket fall fick se i rutan att hon gick vidare!

Nu hade jag tänkt visa bilderna från Tyras ettårskalas men det verkar inte gå att ladda upp bilder just nu. Suck. Det får bli vid ett annat tillfälle! Får istället bjussa på en gammal bild som redan är uppladdad så att ni får lite solsken på er!


 


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad skönt att ni har kryat på er. :) Shit, vad sniket utav er hyresvärd. :( Skönt att få ert eget hus sen ist. :)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback