Uppföljning på veckoplaneringen...

Så här bra gick första dagen på min veckoplanering:

Faktiskt så lyckades jag plugga lite innan seminariet som planerat. Men kanske inte riktigt så mycket som jag hade tänkt... Istället så dammsög jag, tvättade lite, bäddade, såg en halv film. Men som sagt, lite plugg blev det faktiskt också.

Sen hade vi seminarium. Vi hann inte ens med hälften av det vi skulle och läraren kunde inte svara på våra frågor. Så jag vet inte om jag blev så mycket klokare. Men, men...

Stallet gick bra. Var ute och red på Mirre en sväng och han var pigg och duktig! Lilla Silvia som har varit lite nervig på slutet verkade ha lugnat ner sig och var faktiskt jättego!

   
Silvia. Klicka för större.


Nu hade jag planerat plugg, men det blir nog käk, dusch och lite tv istället... Hehe, I´m hopeless!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Måste säga att jag tycker du är duktig. Jag hade varit ännu mera hopeless om jag hade p :)
Kram

Postat av: Pernilla

Tack själv! Det är ju roligt att få kommentarer :D
Vi får försöka hitta någon helg som passar, det ordnar sig säkert :) Vora iaf skitroligt!
Kram

2008-03-04 @ 11:49:17
URL: http://pernillas.com
Postat av: Pernilla

Haha... "Jag hade varit ännu mera hopeless om jag hade pluggat :)"... skulle det stå.
På jobbet så sköter man samtalen via datorn. När jag får samtal så ploppar den rutan upp automatiskt, sen glömde jag nog bort att jag inte hade skrivit klart till dig och bara skickade :)
Kram

2008-03-04 @ 11:55:19
URL: http://pernillas.com
Postat av: Emma

Åhh... Vad söt Silvia är :o)

2008-03-04 @ 18:06:01
URL: http://spirans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback