Veckoplaneringen, dag 2...

Då ska vi se om jag har lyckats följa min planering i dag då...

Stallet. Check. Hade morgonpasset i stallet och red ut på Mirre i det soliga vädret!

Plugga. *host* Njjaaa... Käkade efter stallet och skrev ut lite skolgrejer men så mkt plugga hann jag inte med innan föreläsningen...

Föreläsning. Check.

Plugga. Hmm, vi får se hur det blir. Efter föreläsningen hoppade jag i duschen. Sen fixade jag naglarna. Nu tänkte jag ta reda på berget med ren tvätt. Sen blir det hockey... Men jag tänkte läsa lite innan jag somnar så lite kanske jag får in idag iaf...


Hehe, vad tror ni? Kommer jag att klara tentan??

Kommentarer
Postat av: maria

Haha sorry, jag som är lite disträ =)
Jag kan hela onsdagen, så du får välja om du vill komma på förmiddag eller eftermiddag.
Kram

Postat av: Pernilla

Ingen tvekan!

2008-03-04 @ 20:41:43
URL: http://pernillas.com
Postat av: maria

Kanon! =D Då bokar jag in dig =) Kommer du till 8?
Kan du komma till salongen på fredag kl 15? Så jag kan få träna mer på dig =)
Kram

2008-03-04 @ 21:11:20
URL: http://catwalkqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback