Schlager och bio!

Har haft en riktigt mysig helg! Dock så har jag inte ens fått 1/3 gjort av det som jag hade på min lista... Men dammråttorna i trappen är iaf borta (visserligen Kristofers förtjänst) och jag har skurat duschen, tvättat flera maskiner och bäddat åt pappa och D som kommer och hälsar på!

Förutom det och förutom att jag jobbade i lördags och förutom lite stallgöra så har jag bara softat! =) Några brudar kom hit i lördags och kollade på schlagern med mig! Kul att Norge vann! Och igår myste jag och Älsklingen: satt i solen och käkade pizza och var på bio. Vi såg på Änglar och demoner vilken var helt ok men jag måste erkänna att jag blev besviken att de ändrat på så mycket i jämförelse med boken... Boken var bättre...

Idag står plugg på schemat som vanligt! Just nu vill jag bara bli klar med allt! Har massor att skriva och det känns lite tungt att veta att man har massor med timmar framför datorn framför sig... Det känns segt! Men kanske att jag lyckas komma igång bra idag så att jag får en del gjort. Det är mitt mål i alla fall!


I Paris har jag varit där Da Vincikoden utspelade sig. Nu vill jag till Rom!!

Kommentarer
Postat av: vicky

Datorn fick spel! Åk till Rom, jättetrevligt och god mat!

2009-05-18 @ 20:20:06
Postat av: P

Tack, snällt skrivet.

Vet dock att mina föräldrar blir besvikna.



Jag vill byta för att jag inte tycker att jag har ett fint namn, det är krångligt och ja, inte fint helt enkelt.

Jag vill ha något enkelt, kort och internationellt.



Nu har jag i alla fall löst det tillfälligt så att jag kan stressa ner lite inombords och låta beslutet komma av sig självt, inte tvinga fram det nu på direkten.

Känns skönt.

Ska bli kul att träffas i helgen! =)

KRAMAR

Postat av: P

Hur seeent kommer ni?! =)

Kram

2009-05-27 @ 13:07:03
URL: http://mondaygirl.se
Postat av: P

Ja det är lugnt. Du kommer när du kommer =)

Kram

2009-05-27 @ 16:05:58
URL: http://mondaygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback