Tv-tid...

Vissa dagar är det så mycket att det känns som att det är svårt att hinna med (vet att jag har skrivit om detta tidigare, men det verkar vara ett återkommande tema för tillfället)! Det är tur att det även kommer lugna dagar emellanåt samt att det faktiskt finns stunder då man har chansen att ta det lite lugnt!

Efter en heldag med praktik inkulsive fortsatt arbete efter hemkomst (som jag dock inte hann klart med innan krafterna tog slut) samt ett pass i stallet har ändå ett par timmar hunnits med i soffan framför tvn. Det känns som att det verkligen är värt att prioritera ett par timmars vila på en dag nu när jag är gravid. Är liksom inte lika uthållig som tidigare. Hm, vet dock inte hur uthållig jag verkligen var innan men nu känns det som en legitim ursäkt för att faktiskt få lov att varva ner ibland.

Tv-underhållningen för kvällen har Idol och Skavlan stått för. Måste säga att Skavlan verkligen är ett otroligt bra program! Det har alltid en intressant mix av gäster, ikväll (eller i fredags var det väl egentligen, såg en repris idag) var det exempelvis Jay Z, Anna Anka, Henrik Schyffert och Melody Gardot. Skavlan är även oerhört duktig på att intervjua sina gäster! Ett väldigt bra program som sagt!

Nu blir det en snabb dusch och sedan sängen!! Måste ladda inför morgondagen som kommer bestå av en hel massa plugg som jag bara måste bli klar med! Natti, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback