Ligger det förändring i luften?

Jag har ett paket som väntar på mig. Det har väntat på mig i flera dagar. Det är inte likt mig att inte hämta paketet direkt! Håller jag på att förändras? Lagar mat, väntar med att hämta paket osv...

Neej då! Jag har inte lagat mat sedan sist jag skrev det här! Eller jo, det blev lasagne igår... Karins lasagne... Det var bara att ställa in den i ugnen... Hehe... Tur att jag har en man (jodå, någon gång ska jag få kalla honom "min man" på riktigt!) som vet hur man beter sig i köket!

Och angående paketet: det ska jag hämta nu!

Och ja, jag är lika pluggtrött som vanligt!

=P


En hot dog funkar ju annars om Kristofer blir trött på att laga mat... Hehe...

Kommentarer
Postat av: P

Det var den gulligaste bilden jag sett idag =)



Hmm, ja lite bilder och mallen... enklast är ju om jag kan kolla så det jag gör blir rätt, men då måste jag ju typ kunna ladda upp den...

Eller så startar jag en tillfällig blogg-blogg.se där jag kan trixa hur jag vill...



Så kan jag nog göra.



Kram

Postat av: P

Nu har jag startat en egen... men om du skickar din mall och bilder så kan jag utgå från den du har =)

Kram

2009-03-12 @ 20:27:16
URL: http://mondaygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback