Fest och julbord...

Ja, det blev fest i lördags... Hade riktigt roligt! Tyvärr så blev det nog nån drink för mycket vilket jag verkligen ångrar - jag bara hatar att bli för full! Usch, för det...

I går var vi och käkade julbord på Åkerblads i Tällberg. Har aldrig varit dit förut... Var ju hur mysigt som helst! God mat och trevligt att vara där med familjen och träffa Wilma och Julia. Var ju tur att jag trots allt inte var så himla bakis...

Har inte pluggat någonting i helgen, men har fått liiite gjort nu på morgonen... Ska försöka att vara lite duktig resten av dagen också. Det går alltid så segt för mig! Jag har så himla svårt att sitta en hel dag och koncentrera mig, blir bara att jag kommer på en massa annat att göra... Som att sitta här =)

Nej, nu ska jag försöka att vara fröken duktig den här veckan... Får väl se hur det går! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback