Julhelgen...

Julafton

Var hemma hos mamma. God mat. Trevligt. Kul att träffa barnen. Fick även lite julklappar =) Bl.a. ett sällskapsspel, prenumeration på en tidning, en hustomte =), pengar, trisslotter, underkläder, ett inramat kort på Julia, ett halsband, strumpor, presentkort på kompis...

Juldagen

Var på parken igår. Hade först lite fest hemma hos mig. Råkade (igen) bli riktigt full... Nu måste jag skärpa mig! Hade iaf ganska kul, men jag vet att jag har ännu roligare utan lika mycket alkohol i kroppen. Får dessutom alltid bakfylleångest dan efter när jag varit för full... Har varit jättebakis idag, men nu börjar det faktiskt att kännas lite bättre.

Tänkte lägga upp några bilder men det verkade inte funka... De får komma senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback