Vill inte... och vill ha... =)

Vill verkligen inte skriva den här j***a uppsatsen! Jag har varit hur seg som helst med den och ändå är jag redan trött på det här! Tycker att det är så jädra segt att sitta hemma hela dagarna och bara läsa och skriva... Vill jobba och träffa människor, inte sitta hemma hela dagarna! Har skickat in det som jag hittills gjort till min handledare, får se vad han säger...

Vill ha en kamera! Funderar på att gå och köpa en. Har varit utan så himla länge nu och det är ju sååå roligt med kort!

Jobbar from lördag ända tills julafton. Ska bli kul! Kommer att bli lite stressigt bara eftersom jag måste jobba på uppsatsen också... Men det kanske är lättare att få något gjort om man kommer igång lite...

Kommentarer
Postat av: Ki

Hej!! Det är ok att du länkar till mig. Försökte lägga in en länk till dig med igår... men bloggen funka verkligen inte, försökte flera gånger... suck, höll på att bli galen... :( Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback