En riktig bakisdag...

... har dagen varit! Blev lite "klassfest" igår. Var iofs bara tre ifrån klassen, sen var resten "annat" folk men det var jättetrevligt hur som helst! Sen, som vanligt på utestället så var det inte riktigt lika trevligt... Jag hade fått lite för mkt att dricka tror jag (förstår inte hur det jämt kommer sig??? =) och utelivet på en viss stuga är väl egentligen inte längre så lockande... Måste byta ställe nästa gång, är så trött på den där jäkla timmerstugan!

I morse vaknade jag och hade grymt ont i halsen, har nog en förskylning på G... Kände att jag inte riktigt orkade gå upp halv 8 (varför vaknar man alltid så himla tidigt dagen efter man varit ut?) så jag låg och slötittade på tv tills klockan var typ tolv. Har resten av dan suttit i solen, slöat, mockat åt Mirre, slöat, hyrt film, slöat och sen inte så mycket mer... =)

image113
Filmen var förresten riktigt bra. The Holiday förtjänar ++++!
Perfekt film idag måste jag säga... =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback