I väntan på en bok...

Har haft några riktig lugna dagar nu faktiskt... Har varit uppe i stallet på morgonen så jag har varit helt ledig hela eftermiddagarna. Väntar fortfarande på en bok som jag ska läsa innan jag kan skriva en uppgift som ska vara klar på fredag. Antagligen kommer den i morgon så det blir väl att sitta hela em-kvällen i morgon. Typiskt att jag inte har den nu, då hade jag kunnat gjort någon nytta och sluppit att bli stressad i morgon...

Igår hittade jag på lite annat att göra. Jobbade lite med mitt bildspel som jag ska visa eleverna och så städade jag hela lägenheten och tog reda på tvätten. Var även och käkade lunch på Vi på hörnet. Lika gott som vanligt!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra... Ska nog göra klart bildspelet och planeringen inför  nästa vecka... Är segt bara att sitta hemma och göra det. Sitter hellre i skolan, får mera gjort där... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback