Jay Jay Okocha...

ÅÅÅ, vad jag älskar solen! Idag har det ju verkligen känts som sommar! Blir på jättebra humör när det är fint väder =D

Sen så har det hänt lite roliga saker idag också så det kanske också hjälper till att bättra på humöret ; ).
Bl a så vann Jay Jay Okocha sitt andra lopp för i år och det var mot betydligt tuffare motstånd än tidigare. Så nu kommer han antagligen att starta på elitloppshelgen. Kommer han med så bara måste jag dit! (För er som läser det här väldigt snart så sänds loppet på tv idag strax efter kl. 17) Han kördes idag av ingen mindre än Järvsöfaks husse Jan-Olov Persson.

image119


Fick även reda på att jag ska göra en rolig sak på lördag!  Berättar mer om det senare...

Mirre känns dessutom fin och vi ska och tävla på söndag så det är bara att hoppas att den fina formen håller i sig...

Annars har jag haft en riktig stalldag idag. Hade stalltjänst så jag var på plats i morse kl.7. Kom hem igen runt 10-tiden och har därefter pendlat mellan stallet och hemmet hela dagen. Men jag har även hunnit sitta i solen och läst en bok och det var verkligen superskönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback