Måndag...

Denna vecka är min inläsningsdag idag, måndag. Så jag har verkligen suttit och pluggat hela dagen idag! NOT! =) Fast lite nytta har jag iaf gjort. Har skrivit ut allt som rör fredagens seminarier och även instruktionen till vårat fördjupningsarbete. Har även faktiskt läst allt som jag skrivit ut! =)

Så det som jag har kvar nu är att göra färdigt det bildspelet som jag tjatat om så länge nu! =P Sen har vi även en skrivuppgift tills på fredag men den tror jag att jag gör någon annan dag/kväll.

Har även lyckats plocka ihop lite hemma. Stank vitlök av någonting i köket så det var bara att sätta igång att leta efter källan till stanken. Tror jag hittade den för nu börjar lukten försvinna! =)

Har dessutom fått reda på att loppet som älsklingens häst vann igår gjorde att han direkt blev kvalificerad till V75finalerna under elitloppshelgen (travsveriges största helg!) så i slutet på maj bär det iväg till Sthlm! Ska bli superkul!

Nej, nu dags för att planera min lektion som jag har i morgon! 


Kommentarer
Postat av: iana

Vad kul med travaren!
Hälsa killen och gratulera!! Vilken häst är det?
Kram

Postat av: iana igen

Ok, hade inte scrollat ner så mkt...
Nu vet jag vad den heter!
Grattis igen!

2007-04-16 @ 14:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback