Skön dag!

Idag har varit en riktig slödag! Har varit jätteskönt! Var först i skolan och hade en lektion. Jättekul att träffa "mina" elever igen! Sen hade jag inte så mycket mer att göra. Har planerat mina lektioner ända fram tills att praktiken är klar! Så jag åkte faktiskt hem tidigt idag...

Har glidit runt lite på stan och lämnat tillbaka/hämtat tillbaka saker som varit utspridda sen i lördags. =) Fikade även och gick runt i lite affärer med Terese.

Provkörde sen pappas bil som jag inte hunnit prova än. Den var grymt härlig! Men det är stört vilka "leksaker" det finns...

VOLVO C70 T5


Nu ska jag snart och käka med mina kära jobbarkompisar. Tråkigt nog så ska Matilda flytta... Men kul för henne såklart! Hur som helst så ska det bli trevligt ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback