Slut på helgen...

Nu har helgen gått och jag har i princip inte hunnit med någonting! Eller jo det har jag väl... I fredags var jag först i Falun på seminarium. Sen åkte jag till ridklubben där jag red Mirre för Göran (Mirre gick super!) och sen red jag en unghäst också. På kvällen var jag i Orsa och hade jättetrevligt med tjejkompisarna! Blev en hel del pizza, babblande och planerande! Trevligt!

Har även hunnit med att jobba, dömt dressyr, planerat skolarbete och rättat prov, fixat i garderoben (äntligen!)... Men jag har inte hunnit med att städa och plocka ihop hemma, tvättat bilen, skrivit min självvärdering mm mm... I går kväll somnade jag i soffan. Var helt slut!

Men den här veckan blir det bara tre dagar i skolan! Sen är det jobb på lördag. Annars kommer jag att jobba ikapp det som jag inte hunnit med och jag kommer säkert att kunna ta det lite lugnt också! Härligt! 

Kommentarer
Postat av: Ki

ja helgen har gått jätte fort... Jag är ledig på torsdag och vill jätte gärna hitta på något!!! Tänka sig att vi är lediga samtidigt för en gångs skulle :) Vi får höras!! Kram kram

2007-04-02 @ 12:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback