Snart helg...

Har bara ett seminarium kvar innan helgen är här! =) Det kommer visserligen att gå åt skogen då jag började läsa den boken som vi skulle ha läst typ vid kl. 15.30 idag och jag började med uppgiften som vi skulle haft en vecka på oss att göra kl. 18.00 idag... Den blev verkligen inte bra kan jag lova och boken har jag ju inte på långa vägar läst klart... Så det är bara att hoppas att man på något sätt överlever seminariet i morgon... =/
Är tråkigt när lärarna på högskolan inte kan vara lite mer förutseende och ha saker planerade i lite bättre tid. De verkar inte ha någon förståelse för att man inte bara kan knäppa med fingrarna för att få tag i en bok...

Tråkigt, blir en hel del skolprat här på bloggen men så är det väl när man är student! Varje dag tänker man på något som har med skolan att göra. Känner att jag varit i en liten svacka där jag inte riktigt haft någon inspiration att ta tag i vissa skolgrejer - det är farligt att vara ledig! - men i helgen måste jag nog faktiskt fixa lite saker. Är iaf ledig från jobbet i helgen så jag har ju tid över...

Fast ååå, kom precis på att jag har stalltjänst på söndag morgon... Fast det blir ju ffa fm som går bort då, resten av dagen hinner jag nog göra lite nytta...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej!
Hoppas allt är bra med dig?!
Vill bara säga att jag tyckte det var så himla kul när du kom ner och hälsade på mig, det var en riktigt rolig helg tycker jag! =)
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback