Trött på stallet...

Idag har jag haft 4 lektioner = rekord för min del! =) Dagen bara flög förbi! Känner mig skapligt seg just nu men känner att jag måste börja ta tag i lite saker här hemma. Det börjar verkligen bli sunkigt här! Kommer inte ihåg när jag/vi städade sist och någon mat finns det inte heller hemma...

Måste även till stallet och ta hand om kusen. Har kommit fram till (visserligen för länge sen) att stallet slukar grymt mycket tid... Börjar faktiskt fundera på att skaffa mig ett normalt liv... Just nu består mitt liv av att plugga/jobba/vara i stallet/försöka få någonting gjort hemma och på den minimala tiden som är över så ska man hinna göra alla andra roliga saker som umgås med vänner/träffa familjen/ta det lugnt osv... Ibland längtar jag grymt mycket att efter att ha möjligheten att göra lite mer vad som faller en in på fritiden...

Kanske bara är lite negativ till stallet just nu för att det inte gått så bra, men jag tror inte att det bara är det. Kanske behöver ett litet brejk??? 

Kommentarer
Postat av: iana

Jag vet hur det känns när man känner att stallet tar upp all tid... Men jag kan säga att jag hade inte klarat av att göra mig av med hästlivet om jag inte levt som jag gör nu, fullt upp med annat. Jag har grym hästabstinens ibland...
Men man ska göra det man känner för! Livet är kort.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback