Uppdatering...

Känner att jag inte riktigt orkar uppdatera här.... Men jag ska göra det ändå! =D

Idag har jag varit och tävlat med Mirre. Hade sällskap av snälla Emma som följde med som hästskötare! Det gick betydligt bättre än förra helgen! Kom 3:a i första klassen som var en LA:6. Mirre kändes lite motig, vill ha mer go ,men han gjorde ändå det han skulle och det räckte till en placering! I andra klassen, en Msv B:3 kändes han också ok. Gjorde faktiskt några rena helt ok byten men tyvärr fick jag samma poäng på dem som jag fått på de byten som har gått helt åt skogen... Vet inte riktigt vart jag hamnade men jag fick iallafall betydligt bättre poäng än jag fick förra helgen...

Nu är jag ledig några dagar och det ska bli sååå skönt. I morgon är det middag i Färnäs och på måndag i Orsa.

I kväll vet jag inte riktigt vad som händer. Är sugen på att göra något kul men jag tror att det blir en lugn hemmakväll...

Kommentarer
Postat av: Stickis

Grattis till 3:e placeringen! Kram

Postat av: iana

Grattis!!
Jättekul att det går så bra för er!!

2007-04-30 @ 12:00:17
URL: http://snostjerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback