Vad gör man?

Jag ÄR verkligen dålig på att vara ledig... Får lite halvpanik när jag har lite att göra och blir ofta bara passiv och tar mig inte för något... Är visserligen lite krasslig, har fortfarande ont i halsen och känner mig hängig...

Har annars inte gjort så mycket idag. Varit i stallet och ridit och grejat, varit på stan och fikat... Nu vet jag inte vad jag ska göra... Grabbarna sitter och ser på fotboll och det har jag ingen lust att göra... Äh, tror jag sätter mig och läser en bok eller nåt... 

*häpp* 

Kommentarer
Postat av: Stickis

Jag blir oxå sådär i bland när jag är ledig... Orkar inte ta sig för någonting, fast man tillochmed har tråkigt... Appropå min dåliga helg så var ju söndagen bra iaf :) Dock va jag lite seg, men den va ju bättre än lördagen.. hehe. Men jag tar gärna igen den ändå, och då får det bli Lilla Krogen istället!! Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback