Desperate housewife...

Jag har blivit en hemmafru! Tror att det får bli min roll nu när jag är ledig ett tag... =)

Har jobbat hårt för att leva upp till den titeln idag! Plockat ihop hemma, torkat hyllorna i köket, tagit reda på min lilla pappershög (det fanns papper sen ett år tillbaka i den), handlat och planerat mat för flera dagar framöver (verkligen inte mitt vanliga jag), lagat mat (definitivt inte mitt vanliga jag)... Ja, tror det var allt...

Nu ska jag ta hand om tvätten! =P

(Tänkte jag skulle uppdatera om helgen också, men det får bli när jag är klar med mina hushållssysslor)

Kommentarer
Postat av: Stickis

Ojojoj va duktig du har varit i dag!

Postat av: Pernilla

Hej!
Nä det är sant, man blir väl aldrig, men nu är vi väldigt oklara =) haha
Kram

2007-08-28 @ 15:53:23
URL: http://pernillas.com
Postat av: Kristofer

Du är bäst gumman ÄLSKAR DIG

2007-08-28 @ 20:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback