Fotofobi...

Jag tror faktiskt att jag har riktig fotofobi. Alltså jag hatar att vara med på kort! Jag ser aldrig bra ut!

Ex: Jag kan ha varit ut en kväll, har fixat och piffat innan så att jag faktiskt har tänkt att jag ser väl ok ut! För att sedan ha hamnat på ett antal kort under kvällen. Fine, trevligt att någon dokumenterar kvällen. Tills man får se bilderna, ser ut som ett mongo på var enda bild! Sen var den illusionen om att man kanske såg ok ut borta...

Någon som har något bra tips om hur man göra för att se liite bättre ut på bild? Eller är det helt kört?

=P

Kommentarer
Postat av: Stickis

Du ser visst bra ut på kort! Ok, vem gör inte en konstig min eller två någongång. Men jag tycker faktiskt att du OFTA blir BRA på kort! Och det säger jag inte bara för att säga det utan jag tycker faktikst det!! Kram

Postat av: iana

Håller med föregående talare! Du blir ofta väldigt bra på bild!
Mitt tips som teaterapa är att le.... Det är mkt lättare att bli fin om man ler ;) Din nya pres bild är jättefin, den är DU!
Kram kram

2007-08-24 @ 22:48:43
Postat av: Optikern

Fotofobi = ljuskänslighet
Blir du bländad av kameran?

2008-02-26 @ 13:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback