Helgen...

Det blev utgång i lördags! Jag hade dock lika gärna kunnat stanna hemma, var inte så sugen att gå på krogen... Var på Lilla och satt mest på uteserveringen... Var väl ok...

Igår blev det en tur till Falun för att hälsa på syster med familj. Var ute hela dagen och badade fötterna, fiskade och fikade. Väldigt trevligt! Deras hus är verkligen underbart! Under hemfärden stannade vi till på IcaMaxi och handlade lite käk som vi lagade till när vi kom hem. Åkte därefter till stallet och red en tur. Mirre har känts lite sådär på slutet men igår kändes han faktiskt riktigt bra! Idag blir det dock ingen ridning då jag måste upp till stallet (ridklubben) för att gå på möte. Måste ju berätta att jag beslutat att stå kvar i Bonäs med Mirre. Jag vet inte om det är rätt beslut i längden men just nu känns det riktigt bra!

Vill dock skynda mig hem därifrån då jag har börjat städa lite hemma. Känns som att det var hundra år sedan jag gjorde något åt hur det ser ut hemma. Kristofer har varit duktig på att hålla efter men det brukar vara jag som står för storstädningarna! =) Hade varit skönt om det blev gjort så att det kan kännas lite hemtrevligt här...

Idag har Kristofer varit och köpt ett minneskort och en väska till kameran! Så nu kan vi knäppa mååånga kort! Så snart kanske det blir lite fler bilder i bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback