Inget nytt...

Har inte så mycket att säga faktiskt... Har jobbat idag. Annars har jag varit ledig den senaste veckan. Och är som sagt ledig i 5 veckor till! Helt otroligt! Tro vad jag ska hitta på då... Vet iaf vad jag ska göra i två veckor! =)

Konstigt för under den ledigheten som jag har haft denna vecka har jag bara blivit tröttare och segare... Inte piggare som man borde ha blivit... Men, blir väl piggare någon gång, ska inte klaga...   

Ikväll blir det lite gott käk bara Kristofer tar sig hem från matchen. Hoppas den går bra! Viktig match tydligen...

Kanske borde installera programmet som följde med kameran så att jag kan ladda upp lite bilder här?! Är dock inte van att ha kamera så än har det inte blivit så många kort knäppta.

Nä, tror jag återgår till min bok: Att älska som en porrstjärna, en sedelärande berättelse.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback