Ledig 5 veckor...

Jaha, då blev man ledig i fem veckor då... Har efter många om och men lyckats få tag på ansvarig för den första delkursen på litteraturvetenskapen. Efter att ha fått olika besked så kom hon till slut fram till att jag inte får gå den första delkursen eftersom jag kommer att vara borta i två veckor. Trots att jag har varit villig att läsa i kapp det som jag missar så var det tydligen så att man inte fick vara frånvarande från mer än ett tillfälle på denna delkurs.

Jag kommer att fortsätta att läsa då nästa delkurs börjar sen så får jag helt enkelt läsa denna delkurs vid något annat tillfälle.

Så jag som kände mig lite trött och stressad blev helt plötsligt av med den mest tidkrävande sysslan.

Först kändes det lite snopet men samtidigt så känns det faktsikt lite skönt, med tanke på allt!


Kommentarer
Postat av: Stickis

Skönt att vara ledig så länge... Och SKÖNT att du snart ska få åka iväg.. Är ju lite avis.. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback