Lite kul i allt elände...

Usch, har hänt lite jobbiga saker på sistonde. Orkar/tänker dock inte skriva om det här...

Har trots allt även varit med om några roliga saker de senaste dagarna! Torsdag och fredag red jag för Göran. Var lite nervös innan att skogsturerna hade gjort att vi hamnat efter i dressyren men det var snarare tvärt om! Mirre var jättepigg och jätteduktig! Så det kändes kul och bra!

Hade även riktigt trevligt igår då vi var ett gäng som gick ut och käkade tillsammans. Först träffades vi hemma hos oss där vi tog ett glas vin och en drink. Sedan drog vi iväg till Claras där vi käkade supergodmat och drack lite gott (hrrmm). Jag åt löjromstoast till förrätt och plankstek moscovich till huvudrätt. Supergott! Sen bar det iväg hem till oss igen där det blev lite mer vin och drinkar. Jag, Elmer och S tyckte även att det var behövligt att försöka shaka bort maten som vi proppat i oss så vi drog vidare till Lilla krogen där vi röjde loss på dansgolvet! =)

Mitt i allt elände så känns det som att man måste passa på att leva, ha roligt och ta hand om varandra medans man kan. Man vet aldrig vad livet har i beredskap för en!

Så ta hand om er själva och varandra!

Kommentarer
Postat av: iana

Aldrig får det vara helt bra?? eller hur?
Jag hoppas att du mår ok ändå!!!!!
Du vet var dina vänner finns om du behöver dem...
Kram

2007-08-20 @ 10:12:25
Postat av: Kewell

Vill bara säga att jag Älskar dig :)

2007-08-20 @ 16:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback