Sol & bad!

Ibland har jag faktiskt tur! Som idag t ex. Har varit skitväder nästan hela sommaren och idag, när jag är ledig, så behagar solen skina hela dagen! Underbart. Direkt efter att jag vaknat och käkat frukost i morse begav jag mig till stranden. Låg där och solade och läste (och badade en gång) i några timmar. När jag kom dit var det faktiskt bara jag och två tjejer till där (de hade småbarn med sig) så jag var ganska tidig. Blev dock hungrig strax efter två-tiden så då gav jag upp för att köpa hem lite lunch...

Sen dess har jag inte gjort mycket. Legat ute på gräsmattan en stund och har även slöat lite inne... Nu snart väntar stallet men det är fortfarande riktigt varmt ute och jag blev jättetrött så jag väntar nog en timme till innan jag drar dit...  

Kommentarer
Postat av: Stickis

Va härligt att få sola och bada. Jag vill oxå... :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback