Sömnproblem...

Har varit hos min syster i Falun ett par dagar och hjälpt till när de har flyttat. Igår hjälpte jag till med flyttstädningen i deras tidigare hem. Blev även en del pyssel i deras nya hem som är superfint! Det är lite kvar att göra på huset men det är ändå redan fint och läget gör det kanon! I går kväll så blev det lite toast med löjrom samt kräftor och lite vin. Gick dock och la oss ganska tidigt då vi alla var riktigt trötta. Trots detta så kunde jag inte somna! Det var helt omöjligt. När det kändes som att jag hade försökt somna i en evighet så kollade jag på klockan, 04.00 stod den på då! Lyckades till slut somna när klockan var runt 6. Sen kommer min syster in halv 7 för att släppa in deras (nya) katt som jamar för fullt och jag blir återigen vaken. Fruktansvärd natt! Har känt mig som en zombie idag... Fick dock sova ytterligare en timme på förmiddagen men vad hjälpte det?! Jag brukar verkligen aldrig ha svårt att sova men nu har jag haft problem i flera nätter. Hoppas att det är någonting som går över...

Nu kom älsklingen hem! Dags att lämna datorn... Ska käka varma mackor och se på film (Die Hard 4.0). Får se hur länge jag lyckas hålla mig vaken. Har gått in i någon slags trans så just nu känner jag mig inte sovtrött, bara helt koma...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Usch... jag brukar ha det sådär ibland och det är hemskt. Att inte kunna somna fastän det är det enda man vill göra för tillfället. Usch och fy.
Hoppas det går över snart, eller NU ;)
Kram

Postat av: Pernilla

Micke hälsar tillbaka och tackar :)
Kram

2007-08-04 @ 16:37:32
URL: http://pernillas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback