Baciller...

Jag har varit så glad de senaste vändorna som det har varit "förskylningsbaciller" i farten då jag faktiskt klarat mig! Jag som alltid blev sjuk förr så fort en endaste liten bacill kom i närheten. Men denna gång kom jag inte undan. Är väl inte helt däckad, har faktiskt varit och jobbat i dag och SKA faktiskt laga mat idag. Men lite seg är jag allt och jag måste säga att det känns oerhört skönt att min "hästägare" är så snäll och tar hand om kusarna i dag så att jag slipper åka till stallet... Mirre har fått några extra dagars vila nu när jag varit/är förskyld men det är ju inte hela världen. Han behöver väl vila lite ibland han också! Det är mer jag som drabbas av tankarna: Jag borde rida...

Nä, nu ska jag nog krypa ner under en filt med någon bra bok... Måste ladda inför matlagningen! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback