Baka, baka kaka...

Det blev inte riktigt så segt och tråkigt i går kväll som jag hade trott! I och K beslutade sig för att trotsa bacillerna som omger mig så de kom hit och drack lite vin och spelade Vem vill bli miljonär med oss. Det var tjejerna mot killarna och tyvärr så var killarna mer på hugget... Men vi körde även en omgång med man mot man och då lyckades faktiskt jag och K ta en delad seger!

Trodde att min förskylning skulle ha gett med sig lite idag men ack så fel jag hade... Jaja, är uppe på benen i alla fall och har hunnit med att fixa efterrätten tills i morgon. Mmmm, kommer bli supergod. Hoppas bara att mina smaklökar har repat sig tills dess...

Hade inte varit helt fel att få ett likadant samtal idag som jag har fått de senaste dagarna:
- Hej! Allting är fixat i stallet! Jag fixar ditt pass också så du behöver inte komma hit idag!
Fast samtidigt känner jag att det kanske hade varit bra att få komma ut lite och få lite frisk luft så det är väl inte hela världen om det blir så att jag måste ta mig till stallet idag...

Annars har jag inga planer för idag... Har börjat på en bok som vi ska läsa i skolan så det blir väl att sitta med den några timmar. Och kanske det blir att se någon film...

Vad har ni för planer denna söndag???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback