Förskylningsfanskap...

Fan vad tråkigt det här är! När det är vardag består mina dagar av plugg och hästar. Inget fel med det egentligen men det blir ju inte så mkt tid över till att hitta på andra saker på. Och nu, när jag äntligen kan känna mig lite ledig och dessutom vara det samtidigt som Kristofer så är jag sjuk... Ikväll hade vi tänkt gå på bio men jag får lov att hoppa det, kan inte sitta där och snörvla en hel film...

Får väl istället sitta hemma och tröka och tycka synd om mig själv.... Eländigt, eländigt...

Har dock bestämt mig för att vara frisk på nyårsafton! Då ska det ju bli god mat och jag ska stå för efterrätten!

Nu ska jag nog försöka rycka upp mig... En dusch och en hårinpackning kanske gör att man iaf känner sig liiiite piggare?! Och så är det väl dax att ta hand om dammråttorna också - kanske slutar nysa när de försvinner?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Jag är också superförkyld. Har varit lite förkyld länge men den här dunderförkylningen har jag haft i typ tre veckor, den bara tar olika form hela tiden. Jag hoppas för din skull att du inte är förkyld så länge!
Vore kul att ses något när vi kommer upp. Vi får höras om det.
Gott Nytt År!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback