Snart ledig!

Wieho, endast ett seminarium kvar innan jul och det är i morgon fm. Sen är jag ledig! Har inget på schemat under mer än två veckor framåt! Är visserligen lite som behöver läsas men det är skönlitteratur och det brukar jag ju läsa ändå när jag är ledig så det känns bra! Jobbar iofs i helgen men det känns helt ok, ska bli kul!

Var slö i stallet idag. Hoppade över ridningen... Annars känns det faktiskt bättre idag, precis som jag trodde (se förra inlägget).

I morgon och på fredag blir det allt att handla lite julklappar! Ååå, vad skönt att få vara lite ledig och känna att man har tid till sådana saker! Någon som vill hänga med mig på stan i morgon efter lunch kanske??? However, I´ll be there!



Kommentarer
Postat av: Stickis

Jag jobbar tyvärr.... :(

Postat av: iana

Gärna!! Tvättar till 14.00, men sen lunch eller en fika?

2007-12-19 @ 23:06:17
URL: http://snostjerna.blogg.se
Postat av: Emma

Skönt att vara ledig så länge... Hade gärna tagit en fika, men jag jobbar förstås... Som vanligt :o( Men vi ses i kväll! Kram

2007-12-20 @ 07:32:11
URL: http://spirans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback