Söndag... Måndag...

Eftersom jag inte var ut i lördags så var jag riktigt pigg i går! Städade hemma, gjorde iordning i rummet i källaren - nu blir det dyrt att bo där! - tvättade. Lyckades även få tag på en klippmaskin så nu är Mirre utan päls... Usch, känner mig nästan lite taskig, klipper liksom av den varma pälsen mitt i vintern. Fördelarna är dock att han dels slipper bli så svettig samt så torkar han mkt fortare när han blir blöt! Självklart har han även varma täcken på sig så han behöver inte frysa...

Kristofer kom ju hem igår också! Det blev lite myskväll med film. Såg Jakten på lycka. Tyckte att den var riktigt bra.

Idag blir det plugg. För en gångs skull hade jag lite tur vad gäller att få tag i böcker! Hade fjärrlånat en bok som jag fick lov att ha tills idag. Var in på bibblan i fredags och då hade den inte kommit. Men nu när jag gick in på mailen så hade den kommit! Jippi! Saknade även en bok som jag ska ha till nästa vecka, den var utlånad till långt framöver på bibblan. Sen kikade jag runt lite på nätet nyss och upptäckte att den finns med i en novellsamling som faktiskt fanns på bibblan! Så för en gångs skull så har jag alla böcker som behövs i tid!

Innan jul så har vi science fiction och skräck på schemat. Känns kul!


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://pricksflikka.blogg.se/

säg grattis till henne hon har födelsedag

2007-12-10 @ 10:40:40
Postat av: Stickis

Jag tycker oxå att Jakten på lycka är bra!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback