This weekend...

Varje gång som helgen närmar sig så kommer frågan: Vad ska jag göra i helgen??? Jag gillar helger för då har jag som regel att inte tänka på plugg! Jag har dock svårt för att sitta hemma och bara slappa när det är helg. Jag gillar att ha planer inför helgen och saker att göra. 

Denna helg ser mina planer ut som följer:

Lördag: Rider för Göran kl. 8.00. Tänkte sen hinna ner på stan en sväng innan affärerna stänger för att handla lite julklappar. På kvällen tror jag att vi skulle hem till I & K (eftersom alla andra skriver personer med endast första bokstaven i deras namn så tänker jag också göra det! Så ni får gissa vem vi ska till! Hehe).

Söndag: Har utsläpp i stallet på morgonen (visst gillar jag att ha saker inplanerade men söndag morgon vill jag helst INTE ha något inplanerat på). Sen blir det jobb. Och kanske lite mys på kvällen, vad vet jag!


Känn er väluppdaterade! 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej!
Måste förklara lite.
Anledningen till att jag skriver bara första bokstaven är att jag förut skrev hela namn och faktiskt blev tillsagd av personerna i fråga att jag inte hade någon rätt till det. Har även fått ta bort hela stycken där deras namn varit nämnda. Så så kan det gå. Tror man till och med kan bli anmäld för det. Är väl typ som upprätthovslagen eller liknande.
Så numera skriver jag bara bokstäver, även fast jag vet att jag skulle kunna skriva namn på vissa. Gör så för att då kan inte någon säga något om saken.
Så nu vet du =)
Kram

Postat av: Pernilla

Nä, jag tog inte åt mig på det sättet heller. Tänkte bara tala om varför just jag gör så =)
Kram

2007-12-15 @ 16:21:58
URL: http://pernillas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback